środa, 30 listopada 2011

`sweter` na nogi

W tej sekundzie powinnam nakładać na siebie kurtkę i pędzić na zajęcia, z jakże zabawnej Analizy Mediów, ale nie! Po co? Piszę do Was, bo już wysyłacie do mnie wiadomości czemu mnie nie ma! To strasznie miłe ;)) Dziękuję. 
Więc dziś kilka zdjęć z przerwy między zajęciami i uciekam dalej.



A ponieważ mój dszisiejszy strój to nic innego, jak to co było kilka postów temu, zmiany widać tylko od połowy w dół - zmieniłam tylko rajstopy, które mimo tego, że są `dziurawe`, są tak ciepłe... jak sweter na nogi ;D


Nie wiem czy to wszystko co mam Wam do powiedzenia. Ale nie mam czasu, więc idę po tę kurtkę i trzymajcie za mnie kciuki. Polski System Medialny mnie dziś wykończy!


Pozdrawiam ;**

2 komentarze:

  1. Jak miło, że mój apel coś zdziałał :)))

    Sweter na nogi jak najbardziej ok :) Sama kupiłam sobie podobne, tylko w innym kolorze :)

    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękne oczy ! lubie kolor Twoich włosów :))

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)