piątek, 11 listopada 2011

camea erring

Mam dla Was kolejny set. Zastanawiałam się co prawda, czy go tu w ogóle publikować, ale jak widzicie zdecydowałam się, banalny w swej prostocie, ale urozmaicony kolczykami, które wg mnie uzupełniają całość idealnie. Klasyczne połaczenie czerni z bielą, albo bieli z czernią, kolejny z resztą raz u mnie:







Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione były na baardzo szybko i w zasadzie cieszę się, żę w ogóle mam z czego wybrać.

I jeszcze dwa zdjęcia z popołudnia.



W kolejnym poście pokażę Wam mój nowy lakier do paznokci ;)


Pozdrawiam ;*

13 komentarzy:

  1. Zestaw bardzo skromny, ale te kolczyki! Gdzie Ty takie wyszukałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna jesteś! świetnie wyglądasz w tej fryzurze, a kolczyki są po prostu genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę, bardzo Ci w niej do twarzy:).
    Co do spodenek, to dziękuję bardzo. Cholernie się bałam jak będę w nich wyglądać, bo trudno jest je zestawić - łatwo otrzeć się o kicz, a czasem też przypominają po prostu babcine majtki:p.
    Tak w ogóle, przypominasz mi jedną z najpiękniejszych Polek - Annę Dereszowską;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam to, że kolor spodni zlewa się z kolorem butów. i jako klasykomaniak nie mogę powiedzieć, że mi się nie podoba, bo podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki są naprawdę piękne ;]]

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Mateusza :
    zajmij się Edytą lepiej, bo niedługo zniknie nam z ekranu. Od kiedy Cię widziałam po raz ostatni , słudłaś , i to bardzo

    P.S tak wogóle, to rewelacyjnie wyglądasz. widać, ze powietrze szczecińskie Ci słuzy.
    pozdrawiam D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy: przekażę Mateuszowi Twoje słowa, ale w zasadzie on się mną świetnie zajmuje ;)) a jeśli chodzi o moją wagę to zapewniam, że trzyma ciągle ten sam poziom ;))
    dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna, elegancka bluzka i piękne kolczyki :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddawaj mi swoje kolczyki i usta!;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że z tym drugim może być drobny problem ;)))

      Usuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)