poniedziałek, 21 listopada 2011

norwesko-zimowe wzory

Mimo moich wczorajszych wątpliwości udało się dzisiaj zrobić kilka zdjęć ;)) Przepraszam za jakość, ale jeszcze uczę się obsługi aparatu w pomieszczeniach oświetlanych sztucznym światłem. Natomiast głównym bohaterem odcinka jest, jak wczoraj i przedwczoraj, sweter. Sweter za 3 złote. Pisałam już o nim, że widziałam podobne, troszkę podobne w jednej z sieciówek, ale nie kupiłam go i to na całe szczęście! Mam swój niepowtarzalny ;)




Przepraszam za moje miny i wygląd, ale występuję przed Wami w wydaniu `po zajęciach`.




Dzisiaj zdjęć wypasionego obiadu nie ma, bo nie ma obiadu. Po kebabie o 13, do tej pory mam wrażenie, że właśnie skończyłam go jeść. Never mind. dziś króluje zupka chińska ;))


Pozdrawiam ;*

23 komentarze:

  1. super ten sweter i jaka cena!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter cudo;cena drugie cudo ;-);jednakże przydałby się jakiś szaliczek/szal/apaszka/chusta do wypełnienia dekoltu ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneta: ale gdzie miałabym, albo jak miałabym zawiązać to coś po szyją??

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidze kababów... Ale za to lubie śnieGOOwce!

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter świetny, ale ja jak zwykle nie mogę się napatrzeć na Twoje oczy. Całkowicie w nich utonęłam, odkąd pierwszy raz weszłam na Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Setare ;-)-coś małego jako wypełnienie dekoltu;zawiązane albo jako węzeł Ascott albo luźne omotanie szyi jak szalem;na maila wyślę Ci kilka zdjęć propozycji ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Monika: ja też chyba już nienawidzę kebabów, śniegOOwców też ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Alcyna: nie słodź mi tak, bo popadnę w samozachwyt ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś nie mogę sie wybrać ost na ciuchy!! a też marzy mi się taki ciepły ,piękny sweter! wyglądasz fantastycznie!


    kiss,alix♥

    OdpowiedzUsuń
  10. mój ulubiony, jak już mówiłam pod wcześniejszym postem :-) upoluję podobny, a przynajmniej będę się starała! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetn outfit <3333

    http://desperatewitch.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdrosc mnie skręca jak przeglądam te zdjęcia :( Sweter jest mega! . :) outfit oczywiście na plus:) Czekam na kolejne :) A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tam, oj tam :P Sushi musi poczekać- brat zakuwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolina: trzymam mocno kciuki, na pewno się uda. z taką determinacją....!

    Anonimowy 21.51: dziękuję, zapraszam częściej i jako stała bywalczyni bloga koniecznie się podpisuj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudownie w tym sweterku, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i tani zakup, sweter genialny :)

    pozdrawiamy i zapraszamy do nas silesiastreetlook :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się taki sweter! Wyglądasz w nim tak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. boski ten sweterek:)
    i pierścionki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Edyto, gdzie zniknęłas???? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy 14.16: jestem, nie zniknęłam, ale nie miałam czasu na zdjęcia, postaram się niedługo o jakieś posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam za słowo! :)

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)