sobota, 19 listopada 2011

for Madeleine ;))

Dziś na początku odrobina prywaty: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MAGDALENO ;** Obiecałam, więc w ramach obiecanego, nazwijmy to, prezentu oto proszę -post ;))
Dzisiaj wypad po cebulę, pomidory, bulionetki i takie tam do obiadu, a przy okazji OOTD ;)








Jak widzicie, bez przekombinowania, a w roli głównej mój najnowszy, w sumie, nabytek - sweter. Pozwoliłam sobie dziś (z resztą wczoraj też) na latanie w szortach, bo temperatura w Szczecinie jakoś nie buntuje się aż tak drastycznie i dzięki temu mogę sobie kombinować ze strojami ;))




Mam jeszcze dla Was propozycję. Oto mój dzisiejszy obiad:

makaron z kurczakiem w sosie śmietanowym
Gdybyście były/byli zainteresowani przepisem to chętnie się nim podzielę.

Tymczasem to wszystko na dziś.


Pozdrawiam ;**

4 komentarze:

  1. Dziękuję :* i wnoszę o częstsze dodawanie postów! Całusy! Mada

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia: ależ proszę, postaram się jak tylko mogę o regularne postowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię taki styl :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    http://earn-ones-living.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)