sobota, 12 listopada 2011

metalic nail

Uwielbiam mieć Wam coś do pokazania ;) A mam teraz trochę pomysłów na posty, które będę powoli realizować ;)
 Dzisiaj lakier do paznokci. U jednej z bloggerek podpatyłam, że firma wibo wypuściła nową serię lakierów i poza matowymi odcieniami mają lakiery metaliczne. Ja bardzo napaliłam się na srebrny bądź złoty. Ale niestety nie znalażłam ich już na półce sklepowej. Za to stałam się szczęśliwą posiadaczką opalizującego lakieru fioletowego z zielonymi refleksami.





Kupiłam go w Rossmanie, za niecałe 5zł. 

nr 345

I już Wam zapowiadam posta o moich dzisiejszych zakupach. Teraz idę zrobić zdjęcia i w najbliższym czasie zaprezentuję Wam co konkretnie kupiłam ;) Zapraszam ;)

Pozdrawiam ;**

5 komentarzy:

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)