wtorek, 1 listopada 2011

pozostałości zieleni

Dzień dobry. W miłej atmosferze i przy dźwiękach płyty Enej piszę do Was kolejnego posta. Wreszcie mam okazję pokazać Wam jeden z orsay'owych swetrów na sobie. I szczerze mówiąc liczyłam na to, że pogoda 1 listopada pozwoli mi na takie ekscesy. Udało się ;)






Dawka zdjęć dziś jest nieco przerażająca, ale mam nadzieję, że Was tym nie zanudzę ;)

Moja mina - bezcenna ;)



Wisiorek znacie już bardzo dobrze (Stradivarius), kozaki ukradłam siostrze, w zasadzie buty kozakopodobne, bo na mrozy na pewno się nie nadają... A skarpety kupiłam rok temu za jakieś 5zł i początkowo nie podobała mi się ta koronka, ale dziś nie oddałabym ich nikomu ;)

No tak... Poprawki techniczne muszą być ;p


Jak widzicie paznokcie unicestwiłam prawie do zera, trochę mi z tym niewygodnie, bo czuję się jak bez połowy każdego palca, ale cóż. Odrosną. Kiedyś.

Kot? Oczywiście, jak bez kota!




Nie wiem czy już Wam pisałam.... Kocham mój aparat miłością bezgraniczną ;))


Jutro też planowałam dodać posta, ale nie wiem jak będę stała z czasem i czy będzie miał mi kto zdjęcia zrobić. Poza tym jeśli już nawet będę miała zdjęcia, to jutro o 20.30 wsiadam w pociąg do Szczecina. Wniosek - post ukaże się pewnie dopiero w środę. Tak więc zapraszam i do usłyszenia!


Pozdrawiam ;*

26 komentarzy:

  1. Super sweter, cały zestaw bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś się nasze trasy przetną :) ja wyruszam autokarem o 20. Dobry kolor swetra! Mada

    OdpowiedzUsuń
  3. Mada: pewnie w okolicy stolicy ;)) w każdym razie czeka nas noc pełna wrażeń i pozbawiona snu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny make-up ;)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny sweter!!Idealnie pasuje do koloru Twoich wlosow:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci w takim kolorze!!!!
    W ogóle jestem ogromną fanką Twojej urody! Nawet o siódmej rano tak,jak dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zakolanówki w połączeniu ze swetrową tuniką wyglądają cudnie! :)
    zapraszam do siebie! obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, też go mierzyłam i prawie kupiłam :D Zostałam jednak przy dwóch zapinanych na guziki.

    A widzę, że dobrze sobie poczynasz z soniaczem, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu!!!!!
    Jesteś piękna i ta sukieneczka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. a jaki to aparacik? sliczny kroj ma ten sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ty jestes sliczna!



    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jezuu, masz przekozackie włosy!! ;p
    pozdrawiam i zapraszam
    http://www.lolitalolly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta zieleń wygląda pięknie przy Twoim kolorze włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zieleń to zdecydowanie Twój kolor. :)
    Masz bardzo ciekawą urodę. :)

    Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz kwitnąco :) pozdrawiam D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy 16:25 dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna ta sukienka! pięknie w niej wyglądasz ;)
    bardzo fajny makijaż ;)
    +kocham twoje włosy i urodę! :)

    pozdrawiam, truffle! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny sweterek, kolor świetnie do Ciebie pasuje! a Twoje oczy są hypnotizing!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweter świetny, piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. zielony jest cudowny!
    zapraszam do obserwowania mojego bloga.
    oldschoolday.blogspot.com
    Pozdrawiam, Klaudia ♥.

    OdpowiedzUsuń
  21. wygladasz grubo w tym swetrze

    OdpowiedzUsuń
  22. ale Ty masz hipnotyzujace spojrzenie! ojej! mega !

    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny sweterek! ma przepiękny kolor :)! taki tajemniczy ten odcień :D!

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze ze obciełaś paznokcie. to jedyna rzecz, ktora mi tobie nie pasuje. jestes przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)