czwartek, 10 listopada 2011

biżu

Kilka zdjęć ostatniej przesyłki z allegro. Zamówiłam troszkę biżuterii, długo zastanawiałam się co wybrać z oferty tego konkretnego Allegrowicza i postawiłam na to co macie niżej na zdjęciach (ale łatwo nie było) ;)) Jak Wam się podoba?








Uwielbiam opcję bloggera, która umożliwia mi dowiedzenie się w jaki sposób trafiacie na mojego bloga. Co wpisujecie w wyszukiwarkę, itd... Właśnie, a jak w ogóle dziś tu trafiliście i jak trafiacie zazwyczaj ;) ?


Pozdrawiam ;*

3 komentarze:

  1. uwielbiam takie dodatki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna biżuteria, najbardziej podoba mi się pierścionek z trzeciego zdjęcia : ))

    alwayswithfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I co Ci wyszło, jak trafiamy? :)

    Z postem akurat trafiłaś, bo zamierzam się na zakup biżuterii, już upatrzyłam parę kąsków na allegro, ale może podasz link do swojego allegrowicza?

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)