sobota, 2 sierpnia 2014

lady in white

Oto pierwsza letnia stylizacja. Sezon w pełni, a ja nie miałam czasu albo mi się nie chciało... Ale jak patrzę na te zdjęcia, to znowu mi się chce! I wierzcie albo nie, ale na te zdjęcia miałam dzisiaj minutę, bo po tym czasie bateria w aparacie umarła ;( Trudno, pokazuję, to co udało mi się uratować.

A uratowałam kilka ujęć ogólnych mojego stroju. W tym sezonie z przyjemnością noszę się w sukienkach i spódnicach, a już w tych w rozkloszowanych i w kształcie litery A z największą przyjemnością. W szafie mam kilka tego typu sukienek w różnych kolorach, które zmieniam jedynie w zależności od humoru. Jako dodatki występują - (gumowe) baletki, srebrny naszyjnik (który dorwałam na allegro za 7zł), nudziasta torebka i okulary z lustrzanymi szkłami. Przy czym te dwa ostatnie to świeże, dzisiejsze zakupy ;))








Jak Wam się podoba takie proste klasyczne zestawienie? ;))

Pozdrawiam ;***

7 komentarzy:

  1. pierwsza udana stylizacja od dłuższego czasu.
    Pozdrawiam!
    Stała Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie!:) Też mam te gumowe meliski, są prześliczne. A Tobie w takich kolorach do twarzy :)
    Obserwuję i na pewno będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)