poniedziałek, 18 sierpnia 2014

projekt denko #3 produkty do włosów

Dzisiaj czas na  kolejną część projektu denko. Bez zbędnego gadania zaczynam moją krótką recenzję kosmetyków ;))


produkt: (mój) szampon, Facelle
więcej szczegółów o tym produkcie znajdziecie pod tym linkiem, bo jak widać używam go namiętnie i jestem mu wierna od już baaaaaardzo dawna ;))
czy kupię ponownie: taaaak!


produkt: szampon, Schwarzkopf
zapach: obłędny! kojarzy mi się z wysokopółkowymi perfumami i strasznie przypadł mi do gustu, niestety nie utrzymuje się długo na włosach i po kilkunastu godzinach raczej nie jest już wyczuwalny
konsystencja: jeśli napiszę treściwy, to wiecie o co mi chodzi? taki ni rzadki, ni gęsty...
opakowanie: w moim wypadku to tylko mała próbka i jak to próbki, opakowanie do niczego
pojemność: 10ml
opis: szampon jak szampon, ale po regularnym i namiętnym stosowaniu innych produktów do mycia, uważam, że po nim moje włosy nie były, aż tak miękkie jak zwykle, do używania co kilka myć mogłabym się skusić
wydajność: próbka starczyła mi na jedno mycie
cena: bezpłatna próbka
czy kupię ponownie: może, kusi mnie ten zapach ;))



produkt: maska do włosów, Biovax, L'biotica (do włosów suchych i zniszczonych)
zapach: zapach świeży, da się wyczuć nutę miodu i cynamonu, poza tym kojarzy mi się z jakimś produktem albo słodyczami, z którymi miałam styczność w dzieciństwie. niemniej - bardzo mi się podoba
konsystencja: żelowo-budyniowa
opakowanie: średnio wygodne, jak to opakowania próbek
pojemność: 20ml
opis: jedno opakowanie starczyło mi na jedną aplikację (na średnie i krótkie włosy spokojnie można użyć na 2-3 razy), ja swoją maseczkę nałożyłam na włosy (na całą długość, również u nasady) późnym popołudniem, zostawiłam ją na włosach na kilka godzin, a wieczorem byłam zbyt zmęczona, żeby to zmywać, więc zawinęłam tylko włosy i poszłam w niej spać. zmyłam ją z włosów po około 14 godzinach. włosy nie były ani obciążone, ani przetłuszczone. tak wspaniale działają na moje włosy maseczki Biovax, na szczęście! po jej użyciu włosy były wyraźnie odżywione i miękkie
wydajność: na jeden raz (dla długich włosów)
cena: 1,99zł
czy kupię ponownie: tak


produkt: maska do włosów, Biovax, L'biotica (do włosów ciemnych)
zapach: mniej przyjemny niż poprzednia maska, ale nadal mi się podoba, bo pachnie dość orzeźwiająco i świeżo
konsystencja: żelowo-budyniowa
opakowanie: średnio wygodne, jak to opakowania próbek
pojemność: 20ml
opis: tę maskę, w przeciwieństwie do poprzedniej trzymał na włosach godzinkę, może dwie... na włosach nie sieje spustoszenia (nie obciąża i nie przetłuszcza), przy jednorazowym użyciu trudno obserwować jakieś rewolucyjne zmiany, ale moim włosom nadała odrobinę połysku, ogólnie maski L'biotica testuję z ogromna przyjemnością, bo wiem, że której nie chwycę - na pewno mi się sprawdzi ;))
wydajność: na jeden raz (dla długich włosów)
cena: 1,99zł
czy kupię ponownie: może


produkt: serum wzmacniające z witaminami Ai E, Biovax, L'biotica
zapach: świeży, jakby delikatnie kwiatowy. trudno mi go zidentyfikować. ale bardzo długo utrzymuje się na włosach
konsystencja: olejowa
opakowanie: kolejna próbka
pojemność: 1,5ml
opis: ta mała próbeczka spędziła w mojej kosmetyczce prawie dwa lata zanim łaskawie po nią sięgnęłam. i po pierwszym użyciu tłukłam się w głowę dlaczego nie spróbowałm użyc jej wcześniej. i już wiem! - po przejściach z jedwabiami do włosów stwierdziłam, że takie serum i jego działanie nie mają sensu. może nie tyle się myliłam, co zapomniałam jakie przyjemne może być posiadanie pięknie pachnących włosów. aplikowałam go na końcówki włosów po stylizacji (po prostowaniu)
wydajność: to maleństwo wystarczyło mi na 3 użycia
cena: bezpłatne (gratis przy zakupie pełnowymiarowej maski)
czy kupię ponownie: kupię, jeśli tylko znajdę


produkt: lakier do włosów, Loreto (Biedronka)
zapach: jak w lakierach do włosów, nic wyjątkowego (mi nie przeszkadzają)
konsystencja: spray
opakowanie: wygodne, bo bez skuwki, nic się nie gubi i na półce nie wygląda jak wybrakowany
pojemność: 400ml
opis: gdybym używała go do codziennej stylizacji, myślę, że szukałabym dalej swojego idealnego produktu, ten pozostawia jeszcze wiele do życzenia - np. skleja włosy i ciężko usuwa się go z włosów (często wtedy wspomagam się moim normalnym szamponem, który mimo wszystko mam w łazience na półce), zapach utrzymuje się na włosach, co dla niektórych może być dyskomfortem, ale nie obciąża moich włosów i każdy skręt (fale, loki) utrwalone nim wytrzymują bardzo długo, często efekt utrzymuje się nawet do następnego dnia (oczywiście zdecydowanie delikatniejszy)
wydajność: starczył mi na dwa lata (!) przy utrwalaniu jedynie loków i raz na jakiś czas jakiejś bardzo wymyślnej fryzury, lakieru do włosów nie używam regularnie
cena: ok. 8-9zł
czy kupię ponownie: tak



W tej kategorii to wszyscy moi zdenkowani. Jestem ciekawa Waszych doświadczeń z tymi produktami, a w szczególności z maseczkami. Dajcie znać czy używałyście tego szamponu Schwarzkopf. Czekam na Wasze opinie ;)))

Pozdrawiam ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)