niedziela, 11 listopada 2012

zielono mi

W mojej szafie nie ma żadnej części garderoby, której przynajmniej jedna sztuka nie wystąpiłaby w kolorze zielonym. Wchodząc do sklepu łapię się na tym, że pierwsze ubranie jakie biorę do ręki jest zielone. Zawsze zielone. Czy to już choroba?





Ciągle możecie głosować na naszą okładkę! Cały czas zbieramy Wasze głosy, o które jeszcze raz prosimy i za wszystkie dziękujemy! ;)) Klikamy ;))


Pozdrawiam ;***

P.S. Abstrahując jeszcze od tematu: dzisiaj Szczecin był bardzo huczny w okolicach południa. Tak - karabiny, armaty i huk na Wałach Chrobrego robiły wrażenie.

16 komentarzy:

  1. uwielbiam sweterki z c&a <3
    do twarzy Ci w zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kuuuurecze Edka jak ja uwielbiam twoje włosy!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko. ja mam to samo z niebieskim ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mam miała tak samo przez kilka (jeśli nie kilkanaście)lat. Też z zielonym. Obsesja jakaś. Ale Tobie ewidentnie służy ten kolor. A tak w ogóle to chociaż niezbyt lubię zdjęcia "w lustrze" to Twoje wyjątkowo przyjemnie się ogląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) nie mam aktualnie fotografa na etacie, więc przyzwyczaj się do takich zdjęć przynajmniej na razie ;(( niestety...

      Usuń
    2. hm... to może znajdź nowego? :D
      nie ma sytuacji bez wyjścia :)

      Usuń
  5. Świetnie, że nie dodajesz negatywnych komentarzy. Mój nie pozostał bez rozwinięcia... akceptujesz tylko te, które uważasz za słuszne:) . Kreuj dalej swojego bloga na idealnego i nieskalanego złem ( ;] ). Może zacznij się ubierać, jak szafiarka - na którą się kreujesz, a potem dorośnij zatwierdzenia, nie tylko tych miłych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak mam z czernią, odcieniami brązów i szarości ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Dajajajajanenenejananan12 listopada 2012 20:31

    po pierwsze - urosły Ci włosy
    po drugie - ie masz prądu
    po trzecie - wolę ten jasny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. "ruda studentka pierwszego roku dziennikarstwa i komunikacji..." a nie II? ;d
    k.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. correct! poprawiłam, dzięki ! ;D

      Usuń
    2. Spoko :))
      p.s. Macie pozdrowienia od Michała
      k.

      Usuń
  9. Dajajajajanenenejananan13 listopada 2012 22:39

    kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)