wtorek, 6 listopada 2012

6/11

Gdyby ktoś mnie dziś zapytał jak wyglądam, odpowiedziałbym, że jak żona drwala... Także pozdrawiam, joł! ;D i od razu uprzedzam, że buty są takie nie inne, bo zimno mi w nogi we wszystkim innym... Poza tym z rewelacji - przekonuję się do szminek i uważam ten fakt za bardzo przełomowy w moim życiu.




Na koniec mam do Was ogromną prośbę...! Razem z Elwirą postanowiłyśmy wziąć udział w konkursie Nivea. Tutaj wrzucam Wam link, wystarczy tu kliknąć i zagłosować bez żadnego logowania się ;) Bardzo zależy nam na Waszych głosach ;) I za każdy serdecznie dziękujemy ;)) Liczymy na Was! ;))

Pozdrawiam ;***

10 komentarzy:

  1. Na zajęciach wyglądałaś inaczej... czy mi się zdaje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale że lepiej czy gorzej?
      w każdym razie wyglądałam tak samo ;))

      Usuń
    2. Chodziło o to, że chyba miałaś inny strój ;)

      Usuń
    3. nie, byłam tak samo ubrana ;D

      Usuń
  2. Dajajajajanenenejananan6 listopada 2012 13:53

    diana polajkowała.
    ej ej ej...kawa <3
    b ten tego, w weekend jestem w Koszalinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. głos oddany! :)
    bardzo ładnie wyglądasz i masz świetne spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci ładnie w rozpuszczonych włosach, wyglądasz tak naturalnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. QueenOfTheDarkness27 grudnia 2012 11:40

    Masz bardzo ładne włosy...
    Ale te spodnie jakoś dziwnie na Tobie leżą.

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)