wtorek, 27 listopada 2012

powiedzmy, że już wracam

Na szczęście jednych i nieszczęście drugich, chyba znalazłam złoty środek na problemy techniczne, które mnie dopadły. Także - wracam i nawet nie spodziewałam się, że tak szybko.
Na początek krótki post z nowościami.

Na początek miętowy sweterek za 2zł, nad którym nie będę się rozwodzić.


Może zacznę od tego, że ostatnio uznałam, że muszę trochę zregenerować moje włosy. Po pierwsze zastanawiam się nad małym cięciem, ale po drugie postanowiłam kupić porządną odżywkę i padło na maskę do włosów L'biotica Biovax odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne. Oryginalnie kosztuje 19,99zł, ale ja kupiłam swoją ze zniżką w superpharm za 10,99zł. Użyłam jej dopiero kilka razy, ale widzę efekty. Producent zapewnia, że włosy staną się zdrowe i mocne, zmniejszy się ich łamliwość, zamkną się łuski i znikną rozdwojone końcówki, a na koniec zyskamy jedwabistą miękkość i połysk. I jeśli chodzi o mnie: nie wierzę, że moje włosy przestaną się rozdwajać albo raczej, że rozdwojone końcówki znikną (bo tu zaradzić mogą tylko nożyczki), ale juz po pierwszym użyciu zauważyłam, że włosy są faktycznie miękkie. 
Jeśli chodzi o pierwsze wrażenie - zdecydowanie jestem na tak.
Jeśli chodzi o aplikację - odżywkę należy nałożyć na całą długość włosów i na skórę głowy dwa razy w tygodniu (prawdę mówiąc nie byłam do tego przekonana, ponieważ takie nakładanie odżywki z Syossa zawsze kończyło się ponownym myciem głowy, ponieważ duża część produktu zostawała na głowie, ale Biovax jest zupełnie inny), następnie czepek na głowę (ja zakładam jeszcze ręcznik, żeby pod wpływem ciepła uzyskać lepsze efekty) i nosimy to tak około 15 minut (przy bardzo zniszczonych włosach). Ja stwierdziłam, że i 20 minut do pół godziny mi nie zaszkodzi i fundowałam sobie właśnie takie zabiegi.
Odżywka pachnie przepięknie, wg. mnie budyniowo ;)) Nie wiem jak z jej wydajnością, ale trzeba miec na uwadze, że mam długie włosy, więc trochę tej odżywki jednorazowo zużywam. Pojemność: 250 ml.



Masła do ciała PerfectaSpa są u nie zdecydowanie numerem jeden. Pięknie pachną, łanie się wchłaniają, dobrze nawilżają i, co najważniejsze, nie lepią się. Stare opakowanie pomarańczowo-waniliowe właśnie zastąpiłam nowym - czekoladowym z olejkami kokosowymi. Swoje masło kupiłam w SuperPharm za 8,99zł, aktualnie są tam w promocji. Ale za tę samą cenę są do kupienia również w Rossmannach. Polecam!



Pozdrawiam ;***

PS. W Rossmannach do jutra trwa również promocja -40% na całą kolorówkę. Wczoraj kupiłam jeden produkt, ale zdjęcia wyszyły przebrzydłe więc może wieczorem albo jutro będzie krótki post.

11 komentarzy:

  1. Ja mam takie pytanie, a mianowicie - dlaczego to się nazywa masło? Bo ma taką konsystencję jak masło, czy działa jak masło? (tj. natłuszcza kanapki, patelnie, tostownice)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ma taką konsystencję i nawilża (niekoniecznie natłuszcza, to złe słowo...)

      Usuń
    2. Z perfecty najbardziej lubię piling (migdałowy. Pachnie jak marcepany :D). A bivaxa sobie właśnie zamówiłam w aptece (innego, jakiś nowy). Zobaczymy.

      Usuń
  2. Ewelajnanananana ;x27 listopada 2012 20:47

    A te wszystkie zakupy dzięki mnie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt, miałam kupić odżywkę za 4złote, a wydałam ponad 20 - dzięki ;/

      Usuń
    2. Ewelajnanananana ;x28 listopada 2012 08:54

      ojjjj, przecież wiem, że się cieszysz :D
      ja miałam nie wydać nic a wydałam ile ile? 50zł? czy lepiej ;x
      <3

      Usuń
  3. dzisiaj bylam u siebie w rossmannie, chciałam się obkupić z kolorówki a tu co....półki praktycznie całkowicie puste.. ://
    A to masełko pomarańczowe mam, całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelajnanananana ;x28 listopada 2012 08:55

      ja mam jeszcze czarną porzeczką z wyciągiem z grapefruita <3 pachnie nieziemsko, jak wszystkie z tej serii ;D

      Usuń
  4. Czy cwiczysz dalej z plyta z Shape o ktorej kiedys pisalas? Sa efekty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, trening, który mam jest dość ciężki. i przyznam, że ani razu nie wytrwałam do końca. mobilizowałam się kilka razy, kilka razy próbowałam, ale bez efektów. ale nie tracę jeszcze nadziei ;) będę próbować ;)

      Usuń
  5. Dajajajajanenenejananan28 listopada 2012 22:26

    a w tej pieknej ramce bedzie niedługo piekne zdjecie które wywołała wspaniała Diana <3

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)