piątek, 2 listopada 2012

madame setare, hello!

Moja kolejna ulubiona koszula. Kolejna oczywiście z sh. Miała, co prawda już swój debiut na blogu (i to podwójny), ale to zdecydowanie moja ulubiona jej odsłona. Powtarzam się z tym `ulubiona`, ale tak jest. 
Wczoraj pół dnia przeglądałam blogi i kanały dziewczyn na YT. Kilka z nich natchnęło mnie do stworzenia dzisiejszej stylizacji i makijażu. O! a jeśli już zahaczyłam o ten temat - pierwszy raz od dawna na mój makijaż nie składała się czarnej kreski i tuszu do rzęs. Pierwszy raz od dawna `przydymiałam` oko. Rano nawet próbowałam zrobić zdjęcia krok po kroku jak wykonałam ten makijaż, ale przez światło, nie wszytko wyszło tak jak chciałam. Ale jeśli będziecie zainteresowane, postaram się jutro wykonać dla Was dzisiejszy makijaż i jeszcze raz zrobić zdjęcia ;) Czekam na odpowiedź.

















Dzisiaj wyjątkowo zaszalałam ze zdjęciami, I hope u like it ;))


Pozdrawiam ;***

18 komentarzy:

  1. Masz nosa do koszul z sh :)
    makijaż bardzo Ci pasuje, czasami trzeba spróbować nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku, to raczej odgrzewane kotlety, ale miło mi się do nich wraca ;))

      Usuń
  2. Dajajajajanenenejananan2 listopada 2012 20:33

    podoba mi się bardzo:) a zwłaszcza makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHANI !
    Niedługo reaktywacja BlogaWblogu!
    Powrót Setare umożliwił nam kolejną, lepszą odsłonę.
    Niedługo ruszamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczęłaś używać podkładu tak myślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, niczego nie używam. po czym wnioskujesz?

      Usuń
    2. może to jedynie gra świateł, obróbka zdjęć, nie wiem. pomarańczowa twarz trochę. solarium?

      Usuń
    3. w solarium nigdy nie byłam i nie zamierzam tam być... to raczej efekt jednego z filtrów nałożonych na zdjęcia, jeśli już ;)

      Usuń
  5. Biała fantazyjna koszula godna pochwały, Ty również:))

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie spódniczki i ciekawe koszule! Boskie buty ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie zobaczyłabym jak robisz ten makijaż krok po kroku:) sliczna fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszula jest wyjątkowa, nada każdemu strojowi charakteru :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż jest świetny, zrób krok po kroku bo chętnie wypróbowałabym na sobie tylko może w innej wersji kolorystycznej (mam brązowe oczy) no i buuty- cudo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czasami Twoje stylizacje są ciekawe, np. ta z notki "mniej znaczy więcej?". ale chyba lepiej wychodzą Ci makijaże i fryzury. ta stylizacja nie podoba mi się ani troche, przepraszam :(
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szkodzi, nie musi Ci się wszystko podobać. ważne, że mówisz to w kulturalny sposób ;))
      pozdrawiam ;)

      Usuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)