sobota, 10 listopada 2012

lazy saturday

Właśnie takie soboty lubię najbardziej - wstaję rano, nic nie muszę, idę po bułki, jem śniadanie, później obiad, maluję paznokcie, oglądam ulubione seriale... Amen

Wracając do paznokci moim hitem na jesień są zdecydowanie ciemne kolory. Zdecydowanie granatowy. Nie wiem skąd mi się wziął taki kolor, ale był strzałem w dziesiątkę i już. Czy tylko ja tak mam?




A na deser kawa z lodami. Wiem, że za oknem temperatura raczej niesprzyjająca delektowaniu się samymi lodami, ale nie ma nic lepszego od małej (u mnie dość dużej) czarnej z lodami śmietankowymi <3



Ciągle trwa konkurs Nivea, w którym bierzemy udział z Elwirą. Klikajcie i głosujcie, każdy głos jest na wagę złota ;) I z góry wszystkim dziękujemy!!!


Pozdrawiam ;***

PS. Iza, pozdrów Wojtka.

10 komentarzy:

  1. świetny lakier! ale pewnie dlatego tak świetnie wygląda bo masz bardzo ładne paznokcie, zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie:)

    Zapraszam :

    http://r-roksi.blogspot.com/2012/11/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmmm kawusia <3 u mnie soboty wyglądają podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń

  5. Piękny lakier i paznokietki :-)
    Też uwielbiam jesienią nosić ciemne kolorki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się nakrętka w zeberkę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ołłłłłł jeeeeaaa! Pierwsze pozdrowienia na Setare! ;)
    Lakier-cudowny, długość paznokci-idealna. Chcę taki wzorek na nudnym wykładzie ! ;)
    Ajza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajza, miałaś się podpisać `Stasiek` czy jakiś inny... nie pamiętasz... ;D ?

      Usuń
  8. Dajajajajanenenejananan12 listopada 2012 20:30

    ej , jaram się nimi. Ale już mówiłam. POstanowiłam jedynie napisać z opóźnieniem:D

    PS. wszystkie wykłady są nudne;D macie wiele czasu, dziewczęta;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz przepiękne paznokietki:)
    Moje ciągle się łamią (głównie wskazujące!):D

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)