czwartek, 11 sierpnia 2011

owoc granatu

Helloooo! ;)) To znowu ja. Tym razem ze stylizacją i zapowiedzą. Nawet dwiema ;)) 
Zacznę od początku: w natłoku codziennych spraw i obowiązków i pracy, nie mam czasu (ani ochoty) na jakieś specjalnie strojenie się. Tak więc korzystając z okazji, że mam kilka dni wolnego, a dodatkowo nie dano mi się dziś wyspać i kazano jechać na zakupy - postanowiłam ubrać się po człowieczemu, a to co mi z tego wyszło chciałam pokazać Wam ;) uff.... ;D


Mam przyjemność przestawić Wam moją wyprzedażową tunikę z H&M, która robi mi za sukienkę. I reszta.. ;)


I w drobnym powiększeniu cały set po kawałku: buty, torebka i kurteczka ;)





dress - H&M, %, 20zł
schoes - CCC, %, 59zł
bag - sh, 2zł
jacket - sh

Zapowiedzi, o których pisałam wcześniej, to zapowiedzi dwóch kolejnych postów:
1. kawowy
2. set sobotni - weselny.
Także zapraszam - zaglądajcie i odświeżajcie stronę ;)

 Pozdrawiam ;*

4 komentarze:

  1. sukienka jest genialna i fajnie komponuje się z tą kurteczką <3
    obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  2. nice to meet you too, dear :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna kurtka, szukam takiej już od jakiegoś czasu, niestety nieskutecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)