sobota, 3 listopada 2012

makijaż: butelkowe smoky

Jak wczoraj wspomniałam, mam dla Was propozycję makijażu. Dzisiaj jest to kolorowe smoky (u mnie w odcieniach butelkowej zieleni, ale śmiało możecie użyć każdego dowolnego koloru). Mam nadzieję, że to będzie przydatny post ;))


Zaczynamy! 
Ja makijaż zaczynam od ogarnięcia brwi i rozświetlenia łuku brwiowego (cielistym lub białym cieniem). Podstawą dzisiejszego makijażu jest baza pod cienie z ArtDeco (bez tego cienie mogą się osypywać, migrować oraz znikać - nie ryzukuję). 


Pierwszym cieniem na powiece będzie czerń. Na tej bazie będę budować cały makijaż. Nakładam go w kierunku od zewnętrznego do wewnętrznego kącika, stopniowo zmniejszając ilość produktu. Na zdjęciach widać dokładną aplikację.


Kolejny krok, to nakładanie wybranego koloru. Zaczęłam od najciemniejszego koloru z wcześniej wybranej palety barw (nr 1 na przedostatnim zdjęciu). Następnie nakładam go na czarny cień (znowu od zewnętrznego kącika) odrobinę zbliżając się do wewnętrznego kącika.


 W samym kąciku aplikuję biały rozświetlający cień. Żeby utworzyć płynne przejście od ciemnej zieleni do bieli dokładam między nimi cień pośredni (nr 2 na przedostatnim zdjęciu).


Aby górna powieka nie odcinała się, na dolną powiekę (na 1/3 długości) aplikuję ciemnozielony cień (nr 1). 


Tuszuję rzęsy i voilà !




Pozdrawiam ;***

16 komentarzy:

  1. Masz super tę paletkę :)
    Przymierzam się do jej kupna na urodziny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Juz od dluzszego czasu obserwuje Twojego bloga. Nie ma wpisu, przy ktorym nie bylabym zachwycona :) dzisiajszy makijaz byl jak zawsze idealny! Chcialabym zapytac. Czy te cienie, ktorych uzywasz dlugo trzymaja sie na oku? Jakiej firmy jest to paleta. Moze mialabys ochote zaproonowac jakis makijaz dla malych oczy? W Internecie jest ich calkiem sporo, jednak sa to makijaze lekkie, w kolorach bezu lub jasnego brazu. A ja z checia zobaczylabym cos drapieznego dla osob z malymi oczasmi :) byloby milo, gdybys sie na to zdecydowala. Goraco pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na kolejny post i inwencje tworcza!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo mi miło. cienie trzymają się bardzo dobrze, ale tylko na bazie. gdy próbowałam je aplikować bez, strasznie szybko znikały z powieki. paletka jest całkiem spoko, ale wypróbowywałam w życiu cienie z wyższej półki i w tym porównaniu wypadają na pewno słabiej, ale jeśli się wie jak z nimi postępować, to dają radę. na mojej palecie nie ma żadnych oznaczeń ani marki, ale z łatwością można znaleźć podobne na allegro. moja zawiera 120 cieni.
      pomyślę nad makijażem dla małych oczu i może spróbuję coś takiego wykonać ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  3. Extra kolorek, pasuje do twoich oczu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzę tu ani butelki ani smoka.
    Przyłożyłam butelkę do oka i również nie uzyskałam podobnego efektu.
    Dislike

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałaś kiedyś nad nagraniem filmiku właśnie z makijażem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale nie mam sprzętu... ;(

      Usuń
    2. a zwykłym aparatem? kamerką internetową?

      Usuń
    3. nie mam aparatu z opcją nagrywania filmików, a kamerka internetowa nie synchronizuje głosu i obrazu - próbowałam ;/

      Usuń
  6. piękny kolor wyszedł ;o ten butelkowy odcień genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. powinnaś zająć się tylko i wyłącznie makijażem i fryzurami.. wychodzi Ci to naprawdę przyzwoicie, czego już o stylizacjach nie można powiedzieć.


    powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest ten makijaż! jak tylko będę miała okazję to go wypróbuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. asz ty nasza butelkowa uwodzicielko


    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)