czwartek, 1 listopada 2012

mniej znaczy więcej?

Wiem i trochę mi wstyd, że patrząc na statystyki z ubiegłego miesiąca ja nawaliłam odwrotnie proporcjonalnie do czytelników. Mnie prawie nie było, Was za to zawsze było tu mnóstwo. Październik minął mi tak szybko, że zdążyłam umieścić na blogu zaledwie trzy wpisy... Jak pisałam wcześniej - miałam na głowie sporo rzeczy do zrobienia i nadrobienia. Dalej cierpię na brak fotografa, więc uprzedzam, że zdjęcia będą najczęściej `w lustrze`, ale postaram się, żeby jednak były ;)
Koniec smęcenia. Poprzedni post spotkał się z pozytywnymi opiniami, choć myślałam, że niekoniecznie się Wam spodoba. Myliłam się. Więc dzisiaj też klasyk. Też prosty. Też wygony. Buty znacie, spodnie pokazywałam trzy posty temu, a bluzka jest z sh (to ta, którą pokochałam już na wieszaku w lumpexie).












Pozdrawiam ;***

13 komentarzy:

  1. uwielbiam taki 'artystyczny nieład' na głowie! ;d Piękną masz koszulę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz!
    I nigdy nie miej wyrzutów sumienia, że za mało piszesz, czy niewystarczająco... To jest Twój blog i możesz przecież robić (lub nie) co Ci się żywnie podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, ale jednak sama czuję niedosyt blogowania. muszę to zmienić! ;)

      Usuń
  3. śliczna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że pokochałaś tę koszulę- jest fantastyczna :)
    Ja bardzo lubię czytać co u ciebie, więc mam nadzieję, że bedziesz pisać troszkę częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki typ urody jak twój, na ostatnim zdjęciu podobna jesteś do tej atorki może kojarzysz dereszowskiej ani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kojarzę. już parę osób zwróciło uwagę na to podobieństwo, co więcej - mam koleżankę, która mówi mi `Anka` ;)

      Usuń
  6. "Wiem i trochę mi wstyd, że patrząc na statystyki z ubiegłego miesiąca ja nawaliłam wprost proporcjonalnie do czytelników. Mnie prawie nie było, Was za to zawsze było tu mnóstwo." - nie wprost a odwrotnie proporcjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)