środa, 4 lipca 2012

wyprzedaże, part2

Kolejna część (tym razem niewielka) moich wyprzedażowych zakupów. Pierwszą możecie zobaczyć tutaj ;)

bransoletka - pepco, %

naszyjnik - pepco, %

spódnica - h&m, % - 40zł
Jak widać, naprawdę nie ma tego dużo, a jeszcze rano myślałam, że zafunduję Wam megasoczystego posta z łowami z lumpexów. Tymczasem napaliłam się tylko na zakupy i nic z nich nie wyszło. Ja nie kupiłam sobie zupełnie nic, a siostra znalazła jedynie torebkę (chyba jedną rzecz wartą uwagi). No ale, nie poddaję się! Postaram się coś upolować jeszcze zanim wrócę do Szcz.

Pozdrawiam ;***



2 komentarze:

  1. Bo z lumpeksami tak właśnie jest- jak nastawisz się na rajd i owocne łowy, to nic cikawego nie znajdziesz, a jak zajdziesz przypadkiem, to trafisz na same perełki;) Przynajmniej ja tak zazwyczaj mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też, ale nadzieję mam zawsze do końca

      Usuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)