niedziela, 29 lipca 2012

fluo nails

Czego najbardziej nie cierpię latem? Elektryków! Tak, elektryk, to dla mnie jeden z niegasnących symboli lata. Panowie siedzący na wszystkich słupach po każdej burzy, którzy zabierają mi prąd na długie godziny. Może to nieco dziwny ciąg przyczynowo-skutkowy i może powinnam nie cierpieć burz, ale paradoksalnie zazwyczaj całkiem dobrze idzie mi ścierpienie pogody, nawet tej burzowej. Po prostu nie lubię nie mieć prądu... Ale żeby nie było, że jestem wredną jędzą - z drugiej strony bardzo szanuję ich pracę i odwagę (bo z moim lękiem wysokości...).

Dzisiaj, żebyście o mnie nie zapomnieli, przygotowałam szybki post. I przy okazji chwalę się moim nowym lakierem do paznokci (tym razem jedna warstwa safari nie wystarcza, dla dokładnego krycia potrzeba ich co najmniej dwie).

3zł


A na koniec mam małe, ale ogromne, ogłoszenie parafialne: POSZUKUJĘ ZŁOTEJ TOREBKI (tj. obsypanej złotym brokatem, takiej, jakie swego czasu można było kupić w H&Mie np. taką, taką, a nawet taką). Za bardzo niedługo mam wesele, wczoraj znalazłam sobie buty i kompletuję do nich torebkę. Jeśli nie znajdę niczego online (tj. na allegro), będę ją sobie sama produkować. Więc błagam (!!!!) pomóżcie albo spodziewajcie się niedługo jakiegoś DIY ;)) A może ktoś ma coś podobnego i mógłby mi pożyczyć? ;))

Z niecierpliwością czekam na Wasze podpowiedzi !!

Pozdrawiam ;***

11 komentarzy:

  1. też mam taki lakier ; )) ładny ładny ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. w bialym są w białej na przecenie takie brokatowe lecz srebrne :< dużo nie pomogłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie, srebrne nie...
      ale starasz się, dzięki ;))

      Usuń
  3. http://stylio.pl/ogloszenie/kopertowka-hm-416613?image=837957

    OdpowiedzUsuń
  4. Istne lato na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pazurki :) dłuugie :) a złotej torebki nie posiadam. Przejdź się po sh, może na coś trafisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jak najszybciej znajdę chwile i się przejdę. koniecznie!

      Usuń
  6. świetny jest ten lakier, też go miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszperałam trochę w necie i oto, co znalazłam:
    http://www.bagstyle.pl/p,pl,wy0017,torebka+wieczorowa+zlota+grenade.html
    http://szafa.pl/c9291899-mala-torebeczka.html
    http://szafa.pl/c11248306-torebka-zlota-lanczuszek-wysylka-gratis.html?i=1
    http://moda.allegro.pl/torebka-gwiazd-boska-kopertowka-zlota-i2517509301.html

    /pozdrawiam, scrapp.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co, jakiś czas temu też szukałam torebki i nie wierzyłam, że znajdę ją tuż pod nosem. Mianowicie znalazłam w Wysokiem Mazowieckiem w sklepie, w którym sprzedaje taki pan, naprzeciwko księgarni, wchodzi się po schodach, na pewno wiesz, o którym mówię ;)A więc wydaje mi się, że widziałam tam złota torebkę, ręki sobie nie dam uciąć, ale nie zaszkodzi sprawdzić. Czasem coś czego szukamy jest po prostu tuż obok ;D


    Go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, o którym sklepie mówisz ;) ale byłam tam w poniedziałek i niestety nic nie znalazłam ;/

      Usuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)