środa, 25 lipca 2012

taste of summer

Oczywiście bieżące sprawy odwlekają moje plany dodania zdjęć ze Świnoujścia. Poza tym za chyba już dużo dziś przeszłam, żeby się teraz nimi zajmować i od nowa przeglądać. Kończę książkę, więc przynajmniej z tym jestem do przodu ;) Nie zdążyłam dziś tylko na jedną sesję porannego opalania, ale odłożę to na jutro i rachunek się wyrówna ;)
Tymczasem (ostatnio coś podejrzanie lubię to słowo) zostawiam Was ponownie m.in. z naszyjnikiem, który najwyraźniej nie tylko mi przypadł do gustu. Enjoy!




Byłam dziś w rossmanie i kupiłam sobie żel pod prysznic. Na te produkty z original source jest aktualnie jakaś promocja i prawie wszystkie (poza limitowana serią) są po 6,99zł. Nie mogłam więc sobie darować i wzięłam orzeźwiającą czekoladę&miętę. Pachnie wybornie!




Pozdrawiam ;***

9 komentarzy:

  1. Żel wygląda smakowicie :)) Naszyjnik piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio w Rossmanie wąchałyśmy ten żel z siostrą i autentycznie ślinka nam pociekła;) Zapach powala ale mi bardziej przypadł do gustu taki większy pomarańczowo-czekoladowy - najcudowniejsze połączenie na świecie, no kocham po prostu, wykupuję wszystko, do zjedzenia i nie tylko, co ma smak pomarańczy i czekolady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był też ten z pomarańczą ;)) ale mięta wołała do mnie zdecydowanie głośniej. moja mama wypróbowała już chyba wszystkie owocowe `smaki`, więc wiem jakie są `pyszne` ;)))

      Usuń
  3. Świetne ostatnie zdjęcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra-Marta widziała wczoraj twoje makijaże i chciała żebyś ją nauczyła haha ;D
    krusza ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu! poprowadzę dla Was obu przyśpieszony kurs kreski ;) czy czymkolwiek będziecie zainteresowane ;))

      Usuń
    2. P.S. daj tylko znać kiedy i jestem!

      Usuń
  5. ja mam płyny do kąpieli tej firmy. Wysuszają i muszę stosować je z olejkami

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)