środa, 11 września 2013

łapacz snów

Prolog. Od rana prześladuje mnie dziś jakaś wstrętna i obłąkana mucha. Forever kłody pod nogi...

 Dobry wieczór! Obiecałam Wam posty jeszcze w tym tygodniu i oto są. Na dobry początek luźny zestaw na ostatnie cieplejsze dni. Nie dociera do mnie fakt, że lato się kończy. Parę innych faktów z resztą też do mnie nie dociera, ale to takie moje małe błahostki.
Poza nową torba z MDi.Mod.Shion wszystko co mam na sobie było już na blogu, więc nie ma się co rozwodzić.
Rozwiodę się minutę nad moimi paznokciami. Kto śledzi mnie na instagramie ten wie, że ostatnio moje paznokcie opanował małpi gaj. Zainspirowałam się zdjęciem znalezionym w internecie i dodałam nieco od siebie. Z przykrością stwierdzam, że jestem tylko paznokciowym odtwórcą, ale dobrze mi z tym. I ku uciesze innych i niezadowoleniu kolejnych, o paznokciach napiszę jeszcze nie raz ;))












 Pozdrawiam ;***

11 komentarzy:

  1. świetna bluza! Mam takie same meliski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak cudownie :)
    Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem sympatycznie, na Instagram zaglądam w sumie codziennie. Mam nadzieję, że niedługo wpadniesz w jakiś zakupowy szał i będzie dużo postów z nowymi stylizacjami.
    Pozdrawiam!
    Stała Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz nosa! zapowiada się właśnie taki szał. jeszcze odrobina cierpliwości ;))
      pozdrawiam ;))

      Usuń
  4. mogłabyś wstawić instrukcje, jak zrobić taką fryzurę ?
    paznokcie- rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. instrukcja byłaby bez sensu, bo jest mnóstwo tutoriali na yt. postaram się jakiś odszukać i podrzucić tu zaraz jakiś link ;))

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=b2LA1WVxoys - oto instrukcja idealna. ja zastosowałam upięcie nr 3. (oglądajcie od 4.40 min), robiłam dokładnie takiego samego zawijasa, jak dziewczyna na filmiku, z tym, że zawijałam włosy do momentu w którym stwierdziłam, że chcę mieć kucyk/cebulkę. związałam wszystkie włosy i voila! ;)) na koniec można nieco rozluźnić ten splot.
      mam nadzieję, że jasno wyjaśniłam, to czego nie ma na filmie.
      pozdrawiam! ;*

      Usuń
  5. bluza genialna! a paznokcie super pomysł! całuski. Kruszka

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz napisać skąd bluza i ile kosztowała? nie wchodzę często na bloga niestety i nie widziałam jej wcześniej:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluza była tu tylko raz, na początku początków. i jest z lumpexu, specjalnie sprawdziłam przed chwilą metkę i nazwa firmy w zasadzie nic mi nie mówi. a cena z kolei oscylowała zapewne w granicy 10zł i były to jedne z najlepiej wydanych pieniędzy w lumpie ;))
      pozdrawiam!

      Usuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)