piątek, 31 maja 2013

maxi brąz

Kolejna maxi w mojej szafie. Długo zastanawiałam się jaki kolor wybrać. W końcu mamy ćwierćlato, a za chwilę będzie jeszcze cieplej... Teoretycznie powinnam zdecydować się na jakiś soczysty, zdecydowany kolor. Jednak postawiłam na ciemną czekoladę. Oczyma wyobraźni już zestawiałam ją z wieloma ciuchami i w końcu z pełną świadomością kliknęłam `kup teraz` i oto mam. Jak Wam się podoba?
Tym razem postanowiłam dołożyć do tej spódnicy moją bluzkę z łosiem, która do tej pory zarezerwowana była tylko na sezon zimowy (bo strasznie kojarzy mi się ze świętami). W efekcie myślę jednak, że dobrze, że pozwoliłam mojemu łosiowi pooddychać na spacerze ;)) Całość dopełniłam kamizelką z C&A, chociaż myślałam, że nie będę miała okazji, żeby ją zbyt często nosić - myliłam się. Bransoletki podkradłam siostrze. Buty znacie, a paznokcie to błękit z Safari (uwielbiam ten kolor). Ahh... i ten nieład na głowie ;)

















Pozdrawiam ;***

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba /twoja stylizacja :)
    zapraszam do siebie na konkurs z OASAP,na nowy post oraz do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dajajajajanenenejananan31 maja 2013 23:39

    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż ok, reszta nie podoba mi się... nie trafione i nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz taką ładną kobiecą figurę, a kompletnie nie umiesz jej podkreślić. Jestem zawiedziona :(

    OdpowiedzUsuń
  5. sądzę, że byłoby lepiej w bluzce na ramiączka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)