poniedziałek, 6 sierpnia 2012

DIY - moja adaptacja McQueena

Całkiem niedawno szukałam złotej brokatowej kopertówki. Bardzo dziękuję Wam za podpowiedzi, wszystkie linki, mmsy i każdą wskazówkę. Po przekopaniu allegro i innych stron kupię/sprzedam nie znalazłam jednak mojego ideału, który dodatkowo odpowiadałby mi cenowo. Dlatego postanowiłam sama zrobić sobie torebkę i to kosztem najtańszym z możliwych ;)
Zainspirowałam się torebkami McQueena, które kosztują krocie (i pomijając fakt, że mnie na nie nie stać, są piękne, ale w moim przypadku tylko na jeden raz), moja kosztuje klika przysłowiowych groszy. A może post powinien nosić tytuł `tanie rozwiązanie`, a nie `DIY`...?

Zacznę od tego, że bazą mojej torebki stało się etui na okulary przeciwsłoneczne (co podpowiedziałam mi w zasadzie siostra). W celu znalezienia go, ponownie i od nowa przekopałam Allegro (i nawet znalazłam dwa złote, ale bałam się zamawiać etui za 14zł, które może jednak nie pasowałoby mi idealnie do butów). I w tym miejscu znowu pojawiła się moja siostra z dobrą nowiną - w WM można kupić takie brokatowe etui. Poszłam i kupiłam. Złote i czarne, na wszelki wypadek.


I jak widać na załączonym obrazku (kiedy dotarła do mnie paczka z butami) złote etui okazało się zbyt żółte, więc pozostałam przy czarnym, które zaraz stanie są moją torebką.


Obliczmy całkowity koszt torebki:
etui - 5,99zł

pierścionek (z przesyłką)  - 10,40zł 

kropelka - 3,29zł

5,99+10,40+3,29=19,68zł


I oto efekt końcowy ;))




Ja jestem dumna. A co Wy sądzicie na temat tanich rozwiązań, albo akcji nie masz? sama sobie posklejaj cudeńko?

Pozdrawiam ;***

15 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś te etui? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie `wszystko po 5,99zł i 3zł` - jeśli jesteś z WM albo okolic, to dokładniej rzecz ujmując w centrum, za budami ;)

      Usuń
  2. Super pomysł, dołóż jeszcze zdjęcie z tym pierścionkiem na palcu/torebką w dłoni, ale efekt naprawdę świetny! Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się zamieścić w następnym poście takie zdjęcie ;) dziś nie chciałam naruszać konstrukcji, wolałam żeby klej zespolił pierścionek z torebką bez mojego palca ;))

      Usuń
  3. wow !!!

    ciekawy pomysł!!!

    może go wykorzystam :)


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOg



    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! super efekt z tym pierścionkiem, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł :) ja bym na to z pewnością nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł genialny w swej prostocie! Efekt powalający, tylko ja bałabym się, że pierścionek odpadnie, Kropelka to jednak dosyć 'twardy' klej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest, ale co będę z kolei płakać po odklejonym pierścionku ;)))

      Usuń
    2. no gdzieżby;) po prostu bałabym się, że odklei się w trakcie imprezy ale wtedy po prostu musisz mieć klej w zasięgu ręki i po kłopocie;)

      Usuń
    3. jak nie zapomnę to wezmę (albo nie wezmę....) ;)))

      Usuń
  7. polishgirlfriend6 sierpnia 2012 22:41

    a czy to etui nie jest troszkę za malutkie? cokolwiek się w nim zmieści? nie wygląda zbyt miniaturkowo w zestawieniu z sukienką i butami? Tak czy siak,pomysł genialny!:)
    pozdrawiam i czekam na kolejny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ;) idealnie zmieści mi się mój telefon (choć nie wiem czy będę go ze sobą brać), jakiś dokument, chusteczki, błyszczyk... nic więcej mi w sumie nie potrzeba (bo pozostałe `niezbędne` rzeczy będą leżeć w wielkim kufrze w samochodzie), a aparat i tak będę nosić na szyi albo w drugiej rączce ;)
      pozdrawiam ;)

      Usuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)