środa, 28 marca 2012

słowa klucz

Blogspot prowadzi skrzętne statystki bloga. Bez problemu wyciągnę informacje kto, z jakich przeglądarek, jak, kiedy ... trafił na mojego bloga. Wiem też co wpisują w google ludzie, których wujek przekieruje do mnie. I właśnie stąd poniższe zdjęcie ;)


Są to dane z dziś. Nie dziwi mnie, że ktoś wpisał w google `setare` - to logiczne, ale największym hitem od powstania bloga jest hasło `wzory kostki zdjęcia`. Domyślam się co autor miał na myśli, ale co to ma ze mną wspólnego - nie wiem... A może Wy wiecie ;))


Poza tym mam jedną refleksję, zauważyłam, że największym braniem cieszą się na moim blogu posty zakupowe. Cieszę się, że przypadły Wam do gustu. Jeśli są jeszcze jakieś sugestie to chętnie się dowiem ;)

fot. Elwira Saniewska

Pozdrawiam ;**

8 komentarzy:

  1. http://www.hm.com/pl/product/99325?article=99325-B

    świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o mój Boże! idealna!!! idę jutro do H&M.... zobaczę jak będzie się prezentować na żywo ;)

      Usuń
    2. mam nadzieję, że pomogłam ;) proponuje ciemne dodatki, z 'charakterem' sukienka jest bardzo delikatna więc dodasz trochę ostrości

      Usuń
    3. byłam. szukałam. - nie znalazłam.... ;/

      Usuń
  2. dobre foto^^ nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie masz oczy magiczne 0o

    u mnie najwiekszy szok wywarlo jak zobaczylam ze ktos wbil na mpjkego bloga wpisujac mlode dziewczynys ciagaja mjtki hahahah

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)