czwartek, 1 marca 2012

ogłoszeń kilka

Napisanie do Was miałam w planach już wczoraj, w końcu 29 lutego zdarza się raz na cztery lata i to nie lada okazja! Ale jakoś czas zleciał i dzień też zdążył mi się skończyć...
Dziś mam kilka ogłoszeń i nie wiem w sumie od czego zacząć...
 Może od banału: dobry wieczór ;)


A poważnie: wzięłam się wreszcie za znalezienie miejsca moim kolczykom i tym tropem poszłam do home&you i kupiłam im wieszak:


A książkom zafundowałam towarzystwo mądrych sów z wosku.


Ale to wszystko jest mniej ważne. Ogłoszeniem najważniejszym jest to, że za półtora miesiąca mam wesele i poszukuję ładnej sukienki. Przekopałam allegro i niewiele znalazłam. A chciałabym mieć tę idealną: długą, na jedno ramię (albo bez ramiączek), zwiewną. Jeśli macie jakieś propozycje, albo znacie adresy ciekawych stron, gdzie mogłabym znaleźć coś fajnego i w rozsądnej cenie, to czekam na propozycje ;)


A tymczasem dopadła mnie mania koloru. I poważnie: podoba mi się to ;)


Ostatnia wiadomość dnia: odsyłam Was na nowe fejsbukowe konto Setare, gdzie od dziś będę zamieszczać informacje o postach i takie tam pierdołki. Zapraszam do lajkowania i odwiedzania ;)

tak wyglądam po wykładach od 15 do 20... hahaha ;))

Pozdrawiam ;***

2 komentarze:

  1. ceny bardzo rozsądne ;) dziękuję bardzo. idealna byłaby ta pierwsza z długością tej drugiej i ostatnia też jest niczego sobie ;) jeszcze raz dziękuję za podpowiedź ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę :) M.

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)