czwartek, 29 grudnia 2011

suchy szampon - wrażenie pierwsze

Jak już wczoraj nadmieniłam - kupiłam suchy szampon i ponieważ chcieliście recenzję, więc zabieram się za nią...
Po pierwszym użyciu śmiało stwierdzam, że to fajny i skuteczny produkt. Odświeża fryzurę. Ba! Nadaje jej objętości. Świeży i przyjemny zapach, niedrażniący zmysłów. Czego chcieć więcej?

Wszystkie zdjęcia robiłam po użyciu szamponu, ale w najbliższym czasie postaram się o zdjęcia przed i po ;)



Do usłyszenia!


Pozdrawiam ;**


Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga ;)

7 komentarzy:

  1. mam ten sam szampon, ale jak dla mnie to szału nie ma. za to masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. twarz modelki !
    zapraszamy do Nas ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudne wlosy i uwazam, ze w ogole ejstes piekna :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma i nie będzie żadnych zdjęć w sylwestrowym makijażu i kreacji? Bo czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chris: no niestety zawiodę Cię... nie będzie. mój sylwestrowy makijaż wyglądał jak ten, codziennie, na zajęcia, a kreacją były szorty i oversizeowa koszula flanelowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaką Ty masz nieziemską buzię... Wielkie oczy i wydatne usta, to coś, co bardzo lubię w kobietach.

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)