wtorek, 24 stycznia 2012

seszyn

Z dniem jutrzejszym oficjalnie na mojej uczelni zacznie się sesja. Co dla mnie osobiście oznacza planowe podejście do dwóch ostatnich egzaminów z: ortografii i interpunkcji oraz podstaw prawa. Poza tym, wszystko mam już pozaliczane i zdane. Przede mną w zasadzie już tylko wizja wolnego (prawie całego) lutego i obijanie się spotęgowane jeszcze bardziej niż w tej chwili ;)
Kocham studia i studiowanie, i moją uczelnię też.

kawusia z przyprawami!
 Ostatnio, z wielka namiętnością, spożywam sobie kawę z lodami. Przez zacne trzy dni opędzlowałam cały litrowy pojemnik lodów śmietankowo-śmietankowych (Dajen ;**).

granat
Oby do rychłego postowania, w najbliższym czasie, na te bardziej, modowe, tematy.

Pozdrawiam ;*

1 komentarz:

  1. tak, tak - nigdy nie przestanę się śmiać z tych lodów !;D a jutro do Dajen na kawę z tytki :D

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)