czwartek, 31 stycznia 2013

DIY: zaćwiekowani

Hej! Dzisiaj przychodzę z szybkim postem DIY, do którego zabieram się już pół dnia. Chciałam Wam pokazać dwie zaćwiekowane na kołnierzach koszule i koszulkę.

Kilka postów temu wspominałam, że planuję zmienić wygląd niebieskiej koszuli więc kupiłam na allegro kilka paczek ćwieków i stworzyłam to, co widzicie na zdjęciach.

Burgundowa koszula i bluzka khaki pochodzą z przecen z NewYorkera.






Pozdrawiam ;***

Kolejny post będzie poświęcony pielęgnacji włosów.

mały bonus z procesu tworzenia ;))

4 komentarze:

  1. Dajajajajanenenejananan31 stycznia 2013 20:55

    niebieska najlepsza;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło, też się kiedyś bawiłam w ćwiekowanie, tylko ja używałam piramidek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewelajnananana1 lutego 2013 23:25

    Tyle Ci zdjęć zrobiłam, a ty tylko jedno wstawiłaś ;< biednie.

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)