wtorek, 26 lipca 2011

One Lovely Blog Avard

Jakiś czas temu zostałam otagowana przez Calimę w zabawie One Lovely Bloga Avard. Postanowiłam więc odpowiedzieć na tag ;) Zacznijmy !


1.  Jestem filmo-maniaczką, w zasadzie serialo-maniaczką. Ale uspokajam - nie oglądam tasiemców (no, sporadycznie po jednym odcinku...), natomiast seriale kilkuodcinkowe. Ostatnio skończyłam oglądać `Przepis na życie`, a teraz nocami śledzę `Naznaczonego`
2.  W liceum byłam w klasie humanistycznej. Zaznaczam - jest to profil j.polski-historia-wos. Przy czym należy zauważyć, że historii nie znosiłam w gimnazjum, teraz też niewiele się zmieniło.
3.  Nie przepadam za zupami. Ale ogórkowa i pomidorowa mojej mamy.... <33
4.  Mam rybki. Welona Kleosia (który jest chyba samiczką), Welona Mieszczucha ( przywiozłam g ze sobą z Białegostoku) i Teleskopa (jeszcze bez imienia, także... hmm... może czekam na pomysły ;)) ) i dwa Glonojady ;)
5. Nie obchodziłam własnej 18-nastki! haha ;D
6. Znaczenie mojego nicku zna chyba tylko jedna osoba ;)
7. Wynajmuję mieszkanie od aktora.



To by było 7 faktów o mnie ;)) Teraz moją rolą jest otagowanie kilku następnych bloggerek. Tak więc ja taguję 7 osób, które przeczytają tego posta i zostawią pod spodem komentarz. W kolejnej notce napisze o Was i dodam linki do Waszych blogów.
Zapraszam do zabawy ;)


Pozdrawiam ! 

4 komentarze:

  1. też śledzę przepis na życie ;d
    moja ulubiona zupa to pomidorowa i uwielbiam domową ogórkową ;d
    jakiego, jakiego, jakiego aktora ;> ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. aa rozumiem i w sumie mu się nie dziwię :)

    dziękuję bardzo :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię "Przepis na życie" :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiego aktora?

    OdpowiedzUsuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)