piątek, 13 stycznia 2012

piątek trzynastego

Czy piątek trzynastego rzeczywiście okaże się pechowym piątkiem?
Nie wiem. Nie wierzę w przesądy. Nie wierzę w czarnego kota, drabinę, słupy telegraficzne i inne, itd. Swoją drogą: wczoraj odebrałam indeks. Stałam, co prawda, w kolejce jak za czasów PRL-u, ale przynajmniej mam to z głowy, co więcej - mam już dwa pierwsze wpisy ;) Kontynuując temat przesądów: owszem, przydepnęłam tę małą zieloną książeczkę, od której `zależy teraz moje życie`, ale z tylko dlatego, iż zostałam do tego zmuszona (;*). Aha! Nie mam też zagiętej ostatniej strony. Bo ja zawsze jestem na przekór. I jak mi ktoś życzy powodzenia, to zawsze mówię `dziękuję`, bo zostałam dobrze wychowana.
Wracając do meritum sprawy - piątku trzynastego. Miałam dzisiaj dwa zaliczenia zerowe. Pierwsze z nich (PSM - Polski Syst. Medialny) zaliczyłam. Drugie (Ekonomia) jeszcze pozostaje nierozstrzygnięte, do godziny 22. Więc czekam cierpliwie na wyniki. Jednocześnie sycąc się chwilą i myślą, że ten dzień już się kończy, a co więcej, jest już piątkowy wieczór <33


Are You proud of me?

Zdj. pt. ` człowieku, nie jesteś godzien zbliżyć się do mnie`


Jutro, coś czuję, kreatywny dzień przede mną. Wreszcie zamówione komody będą do odebrania. Będę składać szuflady i ciągać szafę po pokoju, szukając jakiegoś innowacyjnego rozwiązania i zagospodarowania przestrzeni w naszym lokum. Życzcie mi powodzenia ; ))
Postaram się jutro pokazać Wam jakąś relację z tych wydarzeń ;)






pics.by: Elwira Saniewska


See You tomorrow! ;)
I hope ;)

Pozdrawiam ;*

6 komentarzy:

  1. Pieknie wygladasz!Fryzura i zdjecia...bajka!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kobieca sesja;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na zdjęcia z przemeblowania ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sié; kurcze nie umialabym tak pozowac - zazdroszcze. moim pierwszym efektem bylby smiech, bo nie umiem wczowac sie w takie role. no i niestety , z tego powodu nigdy nie bede mogla zrobic sobie takiej fajnej sesji. a pozniej dziw, ze nie mam fajnych zdjec na fb, czy nk, hehehe
      pozdrawiam :) D.

      Usuń

Niepodpisane komentarze nie będą moderowane. Chcesz wyrazić tu swoją opinię? Ok, ale podpisz się pod swoimi słowami ;)